fredag 20. mai 2016

Hvordan følge meg på nett?



Siden bloggen er ganske fersk tenkte jeg å få gitt en oversikt over hvordan du kan følge den og hvor du finner meg på nettet.




Dersom du ønsker automatisk oppdatering når det kommer ut nye innlegg på siden min er det mulig å følge meg i Bloglovin



eller legge inn mailadressen din i Follow by email på høyre side av bloggen.

I tillegg til bloggen her har jeg en facebookside med egenproduserte håndarbeider som jeg har hatt gjennom flere år :


Du kan også følge meg på Instagram på denne kontoen:


Jeg er aktiv på pinterest og lagrer linker og oppskrifter som jeg finner i tavler der. Hvis du vil se hvor jeg henter min inpirasjon besøk pinteresttavlene mine på:






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...