torsdag 26. mai 2016

Dagens inspirasjonskilde:) Hekleoppskrifter til smykker

Jeg har mange enkle nøster liggende, og har nå nektet meg selv å kjøpe inn nytt garn før jeg har fått prøvd ut noen gode oppskrifter for bruk av restegarnet.

Heldigvis er det mange spennende hekleoppskrifter som ikke krever mye garn. Som dere har sett av det forrige innlegget mitt er jeg spesielt inspirert til å lage pynt i det flotte sommerværet. 

Her får dere noen ideer til heklede smykker og armbånd med oppskrifter:

Prosjektene under er forholdsvis enkle, men jeg synes de likevel gir et sart og fint utrykk. . Utfordringen er å bruke opp nok av garnet, her går det ikke så mange meter tråd på hvert prosjekt ;)



Blomstersmykke Creative Yarn



Paloma Perez 15min Tieback neklace





Blomsterarmbånd Creative Yarn



Onedogwoof Vennearmbånd



Drops Hiedra armbånd



Hellospeckless Bestemorsarmbånd



Gemmyandcrochet scallop armbånd



Allfreejewelrymaking Ørepynt



Happy patty crochet Ørepynt

Alle oppskriftene ligger ute med forklaring gratis dersom dere følger linkene. 

Flere enn meg som ble inspirert til å lage nye smykker i sommer?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...