torsdag 14. april 2016

Litt om meg


Jeg er en hobbyfrelst 34 åring, samboer og bonusmamma som når dette skrives har ei lita jente på vei i en mage som stadig vokser. 

Siden barnsben har jeg alltid hatt mange forskjellige hobbyer og med en nevenyttig mor er nok mange av impulsene til å stadig forsøke nye prosjekter kommet hjemmefra. Opp gjennom årene har jeg vært innom kortlaging, smykker, digital scrapbooking , strikking, hekling, glasskunst, sying og DIY prosjekter mye knyttet til oppussing og interiør. De fire siste tar det meste av tiden min nå og vil få plass i bloggen. 

Den nærmeste tiden vil dere nok oppleve at en del av prosjektene er preget av den kommende fødselen, men jeg planlegger også å få med både DIY prosjekter, klær og tilbehør til meg selv og den mellomste jenten i huset. 

Etterhvert som bloggen utvikler seg er målet å få lagt ut en del mønster til det jeg lager selv med forklaring, slik at de som får inspirasjon av mine krumspring får muligheten til å forsøke dem selv. 

 Jeg håper at det jeg lager kan gi inspirasjon til andre, på samme måte som jeg selv samler energi og inspirasjon ved å lese om andres kreative prosjekter.

Har dere innspill til bloggen eller tips til nye prosjekter mottas de med takk!

Klem fra
Ingrid

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...