fredag 6. januar 2017

Godt nytt år!


Håper alle har hatt en fin juletid og en god start på det nye året. Det har vært litt stille her gjennom julen, mest fordi barn og familie har vært i fokus i en lang og innholdsrik julefeiring.  

Frem til jeg får ferdig noen av mine egne prosjekter kan dere nyte disse flotte jakkene strikket av min svigermor. Mønsteret er hentet fra den andre klompelompeboken og begge jentene har fått matchende jakke. Heldige oss <3



Har flere prosjekter i produksjon eller under planlegging så følg med så kommer det straks nye ideer og oppskrifter. 

På strikkepinenne har jeg startet på et skjørt til meg selv i grå merinoull og en blå baggylue med hullstrikk. 

Til heklenålen er det planlagt en pikachubamse til Live og en liten apebamse til den kommende kusinen i familien. 

Det er også planer for symaskinen som har støvet ned litt i julen. Først kommer det nok en tights til Live med hesteprint. Deretter er planen å få redesginet noen gamle klær, sy litt flere jersey og collegeklær til de små og sy noen enkle infinitysjal til gaver.

Frem til da kan dere nyte disse:






Er de ikke nydelige?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...